Vuča automobila, olupina, kamiona, strojeva...
Prijevoz vozila, plovila, strojeva ...

Prijevoz vozila, plovila, strojeva ...

Trebate li vuču (šlepanje) automobila ili prijevoz bilo kojeg drugog vozila, plovila ili velikog tereta, računajte na nas.

Usluge vuče i prijevoza vozila, osim u Zadru i Zadarskoj županiji, pružamo i na cijelom području Republike Hrvatske, kao i inozemstvu.

Vučna služba DEUR pružit će vam profesionalnu uslugu te će kvalitetno, brzo i pouzdano obaviti sve potrebno.

Siguran transport velikih tereta

Prijevoz u zemlji i inozemstvu

Jeftinije često zna prijeći u nešto puno skuplje kada se odlučujemo sami prevoziti veće terete pomoću osobnih vozila i prikolica. Odlučujući su faktori sigurnost i zakonitost: teret treba biti pravilno i stručno pričvršćen i osiguran, prikolica primjerena njegovoj težini, treba poznavati pravila i propise zemalja u koje se teret prevozi...

U takvim slučajevima angažiranje vučne službe je najsigurnije i najpouzdanije rješenje.

Prijevoz velikih i nezgrapnih vozila zahtjeva stručnost

Vuča specijalnih tereta

Osim uobičajene vuče osobnih automobila, stojimo Vam na raspolaganju i za prijevoz specijalnih vozila i velikih tereta - teretnih i radnih strojeva, građevinske i poljoprivredne mehanizacije, kamp-prikolica, kontejnerskih kućica, cisterni te plovila.

Posjedujemo svo potrebno iskustvo u manipuliranju takvim teretima, što je posebno važno radi njegovog dovoženja u neoštećenom stanju i sigurnosti u prometu.

Vučna služba DEUR pružit će vam profesionalnu uslugu te će kvalitetno, brzo i pouzdano obaviti sve potrebno.

Prijevoz u zemlji i inozemstvu

Jeftinije često zna prijeći u nešto puno skuplje kada se odlučujemo sami prevoziti veće terete pomoću osobnih vozila i prikolica. Odlučujući su faktori sigurnost i zakonitost: teret treba biti pravilno i stručno pričvršćen i osiguran, prikolica primjerena njegovoj težini, treba poznavati pravila i propise zemalja u koje se teret prevozi...

U takvim slučajevima angažiranje vučne službe je najsigurnije i najpouzdanije rješenje.

Vuča specijalnih tereta

Osim uobičajene vuče osobnih automobila, stojimo Vam na raspolaganju i za prijevoz specijalnih vozila i velikih tereta - teretnih i radnih strojeva, građevinske i poljoprivredne mehanizacije, kamp-prikolica, kontejnerskih kućica, cisterni te plovila.

Posjedujemo svo potrebno iskustvo u manipuliranju takvim teretima, što je posebno važno radi njegovog dovoženja u neoštećenom stanju i sigurnosti u prometu.

Udaljenosti

Zadar ⇒ Bjelovar

Zadar ⇒ Čakovec

Zadar ⇒ Dubrovnik

Zadar ⇒ Gospić

Zadar ⇒ Karlovac

Zadar ⇒ Koprivnica

Zadar ⇒ Krapina

Zadar ⇒ Osijek

Zadar ⇒ Požega

Zadar ⇒ Pula

Zadar ⇒ Rijeka

Zadar ⇒ Sisak

Zadar ⇒ Slavonski Brod

Zadar ⇒ Split

Zadar ⇒ Šibenik

Zadar ⇒ Varaždin

Zadar ⇒ Virovitica

Zadar ⇒ Vukovar

Zadar ⇒ Zagreb

366 km

386 km

348 km

100 km

238 km

402 km

328 km

565 km

456 km

396 km

293 km

333 km

473 km

158 km

88 km

370 km

435 km

577 km

286 km

Zadar⇒Bjelovar

Zadar⇒Čakovec

Zadar⇒Dubrovn.

Zadar⇒Gospić

Zadar⇒Karlovac

Zadar⇒Koprivn.

Zadar⇒Krapina

Zadar⇒Osijek

Zadar⇒Požega

Zadar⇒Pula

Zadar⇒Rijeka

Zadar⇒Sisak

Zadar⇒Sl. Brod

Zadar⇒Split

Zadar⇒Šibenik

Zadar⇒Varaždin

Zadar⇒Virovitica

Zadar⇒Vukovar

Zadar⇒Zagreb

366 km

386 km

348 km

100 km

238 km

402 km

328 km

565 km

456 km

396 km

293 km

333 km

473 km

158 km

88 km

370 km

435 km

577 km

286 km

Jedno od prvih vučnih vozila na svijetu

Izum vučnog vozila

Djelatnost vučne službe začeta je jednog dana 1916. godine u SAD-u, u mjestašcu u državi Tennessee, nakon što je (još) jedan vozač izgubio kontrolu nad svojim automobilom i završio zaglavljen u tamošnjem potoku. Ernest Holmes Sr. (1883-1945), član auto-kluba i brat vlasnika lokalnog autoservisa, načuo je o nesreći i otišao pomoći u izvlačenju auta, za što je bilo potrebno osam sati i ukupno desetorica muškaraca.

Uvjeren da mora postojati lakši način, Holmes je u svojoj garaži, uz pomoć dvojice prijatelja i Cadillaca iz 1913., započeo s konstrukcijom svojevrsnog tegljača za izvlačenje oštećenih vozila (wrecker).

Prvo praktično testiranje prototipa vozila bilo je neuspješno, ali nakon rješavanja problema sa stabilizacijom vozila tijekom izvlačenja, stvari su krenule nabolje. Holmes je usavršio dizajn i do 1918. patentirao izum te pokrenuo proizvodnju brendiranih vučnih vozila (tow truck), koji su u to vrijeme najčešće bila modificirana, rabljena vozila različitih tipova.